Klantenservice

Naar Home

Waar kunnen we je mee helpen?

Pakket zoeken

Bestellen

Bezorgen

Bedrijfsgegevens

Betalen

Klachten

Retourneren & annuleren

Grote aantallen afnemen

Veelgestelde vragen over de webshop

Vandaag voor 23:59 besteld, is morgen in huis. 
Je kunt je pakketje via de Track & Trace-link volgen die je per mail ontvangt zodra je pakketje is overgedragen aan de bezorgdienst.

Nederland:
Voor bestellingen onder de €30 betaal je € 5,95 verzendkosten per bestelling.
België:
Voor bestellingen onder de €40 betaal je € 7,50 verzendkosten per bestelling.

Je kunt de status van je bestelling volgen via de Track & Trace-link van de gekozen bezorgdienst (DHL of PostNL). Wanneer je pakketje is overgedragen aan de bezorgdienst, ontvang je een Track & Trace-link per email.

 

Wat vervelend om te horen dat je jouw order nog niet ontvangen hebt.
De levertijd is gemiddeld 1 werkdag. Wij willen u vriendelijk verzoeken dit af te wachten.
Indien het pakket na dit termijn nog steeds niet is geleverd, ontvangen wij graag je ordernummer. Zodra wij deze hebben ontvangen, komen wij hier zo spoedig mogelijk op terug.

Mocht het pakket alsnog geleverd worden, vernemen wij dit uiteraard graag.

Al onze orders worden verstuurd in verpakkingen van duurzaam karton. Plaats je een bestelling met kleine producten? Dan krijg je een pakketje opgestuurd dat door de brievenbus past. Is jouw order groter? Dan zal je order in een passende verzenddoos worden verstuurd.

Qua opvulmateriaal maken wij gebruik van duurzaam karton en duurzaam 100% gerecycled plastic. Het karton is 100% CO2 neutraal en als onderdeel hiervan is onze leverancier een bos aan het planten van maar liefst 100 hectare!

Momenteel verzenden wij binnen Nederland en België.

Wij adviseren je een kijkje te nemen op onze website www.werkenbij.solow.nl

Op dit moment vind je in onze webshop een speciaal geselecteerd assortiment. Voor een uitgebreider assortiment kun je terecht in één onze winkels.

Helaas is het momenteel niet mogelijk om je online bestelling op te halen in de winkel.

Helaas is het niet mogelijk om een eenmaal geplaatste bestelling te wijzigen.

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan verwacht had? Dat vinden we jammer, maar bij SoLow kun je gemakkelijk retourneren.

Wij willen je hiervoor verwijzen naar de pagina “Retourneren & annuleren”

Let op! Online webshop bestellingen kunnen niet geretourneerd/geruild worden in één van onze fysieke winkels.
Producten die in een fysieke winkel zijn aangekocht kunnen niet via de webshop geretourneerd/geruild worden.

  • Stuur de producten terug in originele ongeopende verpakking.
  • Alleen ongeopende artikelen en ongedragen artikelen kunnen retour.

Wat vervelend!
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via [email protected]
Vermeld het ordernummer en voeg foto’s en/of een video toe waarop de beschadiging of het defect duidelijk zichtbaar is. Stuur het product nog niet retour. Wij zullen je melding z.s.m. in behandeling nemen.

De retourkosten zijn voor eigen rekening en zijn €5,95. Je hebt de keuze tussen PostNL of DHL.

Als je een product wilt ruilen vragen we je het product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

 

Let op! Online webshop bestellingen kunnen niet geretourneerd/geruild worden in één van onze fysieke winkels.
Producten die in een fysieke winkel zijn aangekocht kunnen niet via de webshop geretourneerd/geruild worden.

Ondanks dat wij de informatie op onze website en in de nieuwsbrieven met grote zorgvuldigheid plaatsen, kunnen foutjes helaas niet altijd voorkomen worden.

Wij zijn niet aansprakelijk voor de volledigheid en/of juistheid van deze informatie. Daarnaast hebben wij het recht om eventuele wijzigingen meteen door te voeren, zonder dit eerst te hoeven melden. Onze excuses voor het ongemak.

Veelgestelde vragen over onze winkels

Op onze pagina “filialen” vind je de openingstijden van de SoLow winkel bij jou in de buurt.

Helaas is dit niet mogelijk. U dient de kassabon of bankafschrift te laten zien aan één van onze collega’s bij de kassa.

Wanneer een retour-pintransactie heeft plaatsgevonden, zal het retourbedrag binnen 4 werkdagen worden teruggestort op je bankrekening.
Transacties op vrijdag, zaterdag en zondag worden na het weekend door de bank in behandeling genomen.

Wij hechten er veel waarde aan dat u met uw aankoop bij SoLow volledig tevreden bent. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan heeft u bij SoLow de zekerheid dat u het product eenvoudig kunt retourneren.

Wij willen je hiervoor verwijzen naar de pagina “Retourneren & annuleren”

Let op! Online webshop bestellingen kunnen niet geretourneerd/geruild worden in één van onze fysieke winkels.
Producten die in een fysieke winkel zijn aangekocht kunnen niet via de webshop geretourneerd/geruild worden.

Ondanks dat wij de informatie op onze website en in de nieuwsbrieven met grote zorgvuldigheid plaatsen, kunnen foutjes helaas niet altijd voorkomen worden.

Wij zijn niet aansprakelijk voor de volledigheid en/of juistheid van deze informatie en heeft het recht om eventuele wijzigingen meteen door te voeren, zonder dit eerst te hoeven melden. Het spijt ons je niet beter te kunnen berichten.

Helaas beschikt ons systeem niet over de mogelijkheid om van een fysieke winkel aankoop, een factuur op te maken. Uiteraard is op de kassabon wel het BTW bedrag terug te vinden.

Alleen maar leuke dingen!

Carnaval