Veelgestelde vragen

Assortiment

Verkopen jullie nog meer artikelen naast de webshop?

Ja, dat doen we zeker! Onze SoLow filialen hebben een veel ruimer assortiment artikelen.
En een SoLow XXL winkel zelfs nog meer. Door logistieke redenen kunnen we in de webshop maar een beperkt aanbod van ons totale assortiment verkopen.

Ik mis een artikel in de webshop die ik wel in de winkel heb gezien.

Dat vinden we heel jammer maar helaas kunnen we in onze webshop niet het totale assortiment aanbieden door logistieke redenen. Onze winkels hebben een ruimer assortiment artikelen. Voor het specifieke artikel verwijzen we je daarom toch om naar de winkel te gaan en daar je artikel aan te schaffen.

Bestelling

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van SoLow worden geleverd door DPD. Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij DPD. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat je je bestelling kunt volgen. Je kan via de code tevens vinden hoe laat je bestelling wordt aangeboden bij je verzendadres.
Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijg je een bericht in je brievenbus. Je kan dan de volgende dag je pakket ophalen bij de desbetreffende pickup parcelshop).

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij proberen je pakket te verzenden binnen 1-2 werkdagen. Maar in de meeste gevallen zal dit nog dezelfde dag zijn.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kan ons altijd mailen met het verzoek om je bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij de vervoerder. Je kan altijd een email sturen. Vermeld hierbij je bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra je bestelling is binnengekomen bij SoLow, ontvangt je een email met alle bestelgegevens.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling is aangemeld voor verzending, zul je een email ontvangen met de verzendgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kun je het best contact opnemen met de klantenservice van SoLow.

Bezorging

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Verzendkosten bedragen € 4,95 per bestelling.
Voor bestellingen naar België bedraagt dit € 7,50.

Voor Nederlandse en Belgische bestellingen geldt gratis verzending bij een bestelling boven de € 50,-

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij DPD, zul je een email ontvangen met de track&trace code. Hiermee kun je de bestelling volgen via de website van DPD.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en je hebt wel een track&trace code ontvangen), dan kun je contact opnemen met DPD. Indien je je bestelling na een week nog niet in ontvangst hebt mogen nemen, kun je contact opnemen met de klantenservice van SoLow.

Retournering

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Voor het retourneren van een artikel verwijzen we je naar onze pagina omtrent retourneren.

Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

Uiteraard krijgt je je geld terug wanneer je een product terugstuurt. Echter zal er bij een retourzending de kosten voor retourneren automatisch in mindering worden gebracht op het verschuldigde bedrag wanneer je met DPD retour stuurt. Dit geldt alleen wanneer het volledige pakket/bestelling retour wordt gestuurd. Stuurt je een retour met een andere vervoerder terug dan betaalt je zelf op voorhand de retourkosten.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar je overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.