Veelgestelde vragen

Assortiment

Verkopen jullie nog meer artikelen naast de webshop?

Ja, dat doen we zeker! Onze SoLow filialen hebben een veel ruimer assortiment artikelen.
En een SoLow XXL winkel zelfs nog meer. Door logistieke redenen kunnen we in de webshop maar een beperkt aanbod van ons totale assortiment verkopen.

Ik mis een artikel in de webshop die ik wel in de winkel heb gezien.

Dat vinden we heel jammer maar helaas kunnen we in onze webshop niet het totale assortiment aanbieden door logistieke redenen. Onze winkels hebben een ruimer assortiment artikelen. Voor het specifieke artikel verwijzen we je daarom toch om naar de winkel te gaan en daar je artikel aan te schaffen.

Bestelling

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van SoLow worden geleverd door DPD. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij DPD. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.
Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een bericht in uw brievenbus. U kunt dan de volgende dag uw pakket ophalen bij de desbetreffende pickup parcelshop).

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij proberen uw pakket te verzenden binnen 1-2 werkdagen. Maar in de meeste gevallen zal dit nog dezelfde dag zijn.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij de vervoerder. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij SoLow, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van SoLow.

Bezorging

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Verzendkosten bedragen á 4,95 per bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij DPD, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van DPD.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met DPD. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van SoLow.

Retournering

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij geven uw geld terug wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
Stuur een e-mail naar klantenservice@solow.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending. Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend. De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires en de paklijst. Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij u een verzendlabel waarmee u uw bestelling kunt terugsturen via een DPD parcelshop. De retourkosten zijn voor kosten van de klant en zullen in mindering worden gebracht met de creditering. De retourkosten bedragen 4,95 per pakket.

Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Echter zal er bij een retourzending. De kosten voor retourneren zal automatisch in mindering worden gebracht op het verschuldigde bedrag wanneer u met DPD retour stuurt, maar alleen wanneer het volledige pakket retour wordt gestuurd. Stuurt u met een andere vervoerder terug dan betaalt u zelf op voorhand al de retourkosten.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.