Herroepingsrecht: Retourneren,
annuleren, ruilen en garantie

Instructies online Retourneren:

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan verwacht had? Dat vinden we jammer, maar bij SoLow kun je gemakkelijk retourneren. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact opnemen via het onderstaande retour aanmeldformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren in een fysieke winkel.

Helaas is het niet mogelijk om aangekochte artikelen uit de webshop in een fysieke winkel te retourneren.
Hoe je wel een aankoop vanuit de webshop kan retourneren staat op deze pagina beschreven.

Bij ons heb je 14 dagen retourrecht.

Dit gaat in de dag na ontvangst van de bestelling. Retourneren is eenvoudig. Zie hieronder het stappenplan:

Retour aanmelden.

Meld jouw retour gemakkelijk aan in het formulier onderaan deze pagina. Vind je order door in te loggen in jouw account of controleer de pakbon. Je ontvangt geen bevestiging van je voormelding per mail. Pas als jouw retour is verwerkt ontvang je hier een retourbevestiging van.

Retourformulier / verzendlabel.

Download hier je retourformulier / verzendlabel en vul deze volledig in.
Volg dan de instructies op en stuur het artikel retour aan ons.

Gebruik het bovenstaande formulier met verzendlabel en stuur je retour naar:

SoLow Webshop
t.a.v. Retourneren
Newtonweg 6
4104 BK  Culemborg.

Voorwaarden.

• Stuur de producten terug in originele ongeopende verpakking.
• Alleen ongeopende artikelen en ongedragen artikelen kunnen retour.
• Stuur altijd de originele pakbon mee.
• In verband met hygiëne kunnen kleding, ondergoed en medische artikelen niet geruild worden.

Garantie.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

captcha

Door op verzenden te klikken gaat u akkoord met de beschreven voorwaarden van een retour sturen.