Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

Heb je een klacht over ons of onze dienstverlening?

Laat het ons weten via het onderstaande formulier. We denken graag met je mee en streven naar een tevreden oplossing. Je klacht zal uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Keurmerk webwinkel